Subject: Re: MeeTSi muutmise eelnõu ja seletuskirja mitte-ametlikud versioonid tutvumiseks
From: "Risto Rosimannus" <[email-masked]>
To: "KUM min"
Cc: Andres Jõesaar
Date: Thu, 21 Aug 2025 13:45:28 +0300

Tere!

Edastan Duo Media Network-i poolsed seisukohad.  Vabandan, et natuke
hilinenult, kuna viibisin puhkusel.

Parimate soovidega
_______________________________________
Risto Rosimannus

Tegevjuht
Juhatuse liige

Partner

Duo Media Networks OÜ
GSM 5699 9599
E-kiri: [email-masked]

POSTIAADRESS: Tartu mnt. 80, 10112 Tallinn

From: Andres Jõesaar <[email-masked]>
Date: Friday, 25. July 2025 at 15:09
To: Risto Rosimannus <[email-masked]>,
[email-masked] <[email-masked]>, Mati Kaalep
<[email-masked]>, Karin Kundla <[email-masked]>,
[email-masked] <[email-masked]>
Cc: Siiri Pelisaar <[email-masked]>
Subject: MeeTSi muutmise eelnõu ja seletuskirja mitte-ametlikud versioonid
tutvumiseks

Tere,

Saadame teile tutvumiseks MeeTSi muutmise eelnõu ja seletuskirja
mitteametlikud versioonid. Palun tutvuge ja esitage vajadusel oma
kommentaarid või täiendused 15. augustiks.

Hääd suve jätku!

Andres Jõesaar

Meedianõunik

Kultuurministeerium <http://www.kul.ee/>

Suur-Karja 23, Tallinn

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.